Frøpakke i posten!

Hoi. Gått lang tid igjen uten haging eller innlegg nå. Tida flyr litt vel fort denne sommeren. Er så mye på planen. Har kun tid til luking i hagen, og i dag har endelig plenen fått en etterlengtet klipp. Må få gått over med kantklipperen en dag. Er ikke mye nyprosjekter nå – planter litt i skråningen min og ved hurdalsrosa om jeg har noe som går kjapt å sette ned, men ellers er det om å gjøre å prøve å holde det som allerede er her noenlunde i tøylene. Går ikke helt om det burde det heller..

Men i dag kom det noe jeg har venta en stund på i postkassa mi! En boblekonvolutt med frø fra Thompson & Morgan. Var 50% på frø der nå nettopp, så da måtte man jo sende nok en bestilling. Årets første, men plutselig dukker det vel opp salg hos andre også så da kan det jo være det ikke blir siste.. Vi får se. Jeg må prøve å holde meg litt i tøylene, for jeg bør jo få sådd alt jeg kjøper også..

Men til vinteren skal det jo da altså sås:

Primula Auricula ‘Viennese Walz’
Primula Auricula Douglas Prize Strain Mixed
Primula Denticulata mixed

Stokkroser
Alcea Rosea Fiestatime
Alcea Rosea Chater’s Double Icicle

Lathyrus Latifolius Mixed
Lathyrus Latifolius ‘White Pearl’

Gazania Splendens ‘Kiss Bronze’

Astrantia Major ‘Ruby Cloud’

Pansy x wittrockiana

Geum flore-plena «blazing sunset»

Agapanthus Headbourne hybrids

Potentilla thurberi ‘Monarchs Velvet’

Knautia macedonia

Legg igjen en kommentar

