Terrassegulvet er ferdig!

Dvs det står igjen litt smådetaljer, men det gidder jeg ikke tenke på. Vi har tatt i bruk nye terrassegulvet. Første lunsj inntatt i ustabilt vær på fredag. Helt perfekt. Skal etter hvert ha opp en levegg oppover mot naboen, og noe i bakken rundt på begge sider. Og må få opp igjen gjerdet vi tok opp. Det kommer neppe til å bli gjort med det første. :p

Terrassegulv ferdig
Terrassegulv ferdig

Kommer opp litt mer etter hvert, men må skryte litt. Tror det blir veldig fint til slutt.

Lite hagebilder ellers, men har skjedd en del her. Fått opp ny sandkasse, fått tak i elektrisk hekksag og endelig fått klipt fin hekk. Har plantet jordbær, luket masse og nå er det endelig litt blomstring her. Sibir-irisen sprang ut i dag. Corydalisen fra Magnar står og er kjempefin. Noen akeleier har blomstret noen dager, og andre skal snart til. Store knopper på noen av de jeg sådde i fjor – spent på hvilke de er. De ble selvsagt ikke merket.. Det går så som så med årets sådd, men dahliaene begynner heldigvis endelig å komme seg. I dag har jeg plantet en hekk med solbær ved siden av kjøkkenhagen.

Det går egentlig litt trått med alt jeg vil gjøre, men i år har jeg ikke satt meg så veldig mange mål, og da blir alt mye enklere. Om bare været ikke blir helt begredelig framover tenker jeg at jeg får gjort en god del. Men er så mye annet å gjøre også, og dagene flyr i full fart. Nå får jeg snart Iris Germanica fra MonaHN. Må finne en fin plass til de. Tirsdag skal jeg på hagebesøk til Toveve, og gleder meg veldig til det!

Skal ta meg en tur med fotoapparat igjen snart så neste innlegg blir litt mer fargerikt.

Legg igjen en kommentar

