Herlig shopping og litt haging.

I flere uker nå har jeg leita og leita etter en gave til ei venninne av meg. Har lett etter et hvitt fuglebad i litt gammel stil, men ikke funnet noe. Hadde helt gitt opp – gaven skal leveres nå, og hadde tenkt jeg heller fikk finne en panikkgave. Men på plantasjen i dag kom jeg endelig over et! Det er litt større enn tenkt og svart, ikke hvitt. Men det er veldig fint synes jeg. Håper det faller i smak. har potta opp en akeleie (Miss M.I.Huish) og skal gi den i tillegg tenkte jeg. Fornøyd i dag med andre ord. Godt å føle at jeg gir noe jeg VIL gi.

Fuglebad
shopping 30.06

Fikk også med meg noen store potter i dag – sinkpotter på 70% salg. Ble 300,- for alle på bildet. Har potta litt hosta, mynte, pepperrot og noe inneplanter i de i kveld. Lurer på om jeg skal kjøpe enda noen til om de fortsatt er igjen i butikken over helga.

potter
Hosta
Terrasse

Var oppom naboen en tur i dag også, og ble med litt takløk og en rosa saxifraga (tror jeg?) ned derfra. Og alt jeg hadde med hjem i går har fått seg potter.

En finfin dag med andre ord. Nå bærer det av gårde på helgetur her, så da blir det ikke gjort noe på en stund. Håper bare ikke noe tørker, om det skal bli sånn vær som er spådd.

Legg igjen en kommentar

