Oppryddingspinsehelg.

Da var årets pinsehelg over, og den ble avslutta med en knallfin dag i dag. Planen min var egentlig å få vaska litt hus innvendig, men har i stedet blitt brukt utendørs. Må passe på når været er så fint som i dag. I går fikk vi klippet hekken, og etter et par mislykka forsøk på å få start på gressklipperen tok turen til Plantasjen og en ny – fin – MED oppsamler (Sårt ønsket i flere år, men den gamle gressklipperen som kostet 200,- for 8 år siden ville jo ikke dø..) ble med hjem. I dag har jeg fått rydda opp litt rundt terrassen vi bygde i fjor, så nå kan det sås litt plen der også. Ellers har dagen blitt brukt til å sole meg, så nå er jeg lettere solbrent, sliten og fornøyd. Også veldig fornøyd med at så og si alle staudene fra i fjor nå er i jorda – det er kun 4 igjen som jeg må ha navn på for å finne ut hvor skal stå først. Det betyr jo selvfølgelig at det er plass til mer! Må få tak i mer hosta, geranium, iris germanica og heuchera tror jeg. Blir lite hagetreff i år i forhold til i fjor, men har fått av den første søndagen i juli til åpne hager på toten, og det tenker jeg blir veldig bra.

Legg igjen en kommentar

