Og så et par bilder.

Inngangspartiet. Tenkt å la et par stueplanter få komme ut hit på sommerferie også.
Photobucket

Skråningen bak huset:
Photobucket
Photobucket

Veldig lyst til å plante enda mer der, men nå bør jeg vel la det vokse seg litt til. Er i hvert fall frodigere enn det var tidligere. 🙂

Corydalisen fra Magnar (Med ALTFOR mye astilbe bak, må huske å flytte disse til høsten tror jeg. Husker det jo ikke på våren så..):
Photobucket

Aquilegia Vulgaris Miss M.I.Huish har visst tenkt å blomstre! 😀 Jeg håper jeg snart får se Green apples blandt de jeg planta i fjor. Da blomstra kun de gule, men var noen som var vrange og ville vente et år ekstra, og jeg håper det er de.
Photobucket

Fjellflokk:
Photobucket

Denne er litt av en hardhaus da. Pepperrot som jeg først planta i bed i fjor, og så fant jeg ut hvor dum jeg hadde vært. Nå står den i potte og der har den vist at den virkelig overlever alt, så var nok bra jeg fikk den opp av bedet. Er jo litt fin og da forsåvidt, så da kan den få stå i potta si sånn.
Photobucket

Legg igjen en kommentar

