Pynta inngangspartiet litt

I dag har jeg fått kjøpt meg hylleknekter og fått opp litt mer i kroken ved inngangsdøra. Passa helt perfekt å få pynta med litt mer lys og planter her nå. Verden utenfor ser sånn ut (Kommer ikke så godt fram på bildet, men da jeg tok det regna det litt. Nå høljer det ned):
Photobucket

Og jeg har hivd vekk katta fra lammeskinnet og sitter nå her og koser meg med en god kopp kaffe:
Photobucket

Ble enda koseligere her da utelyset kom på så måtte ut med kameraet igjen.
Photobucket

Nå har gutta i huset her 2 uker ferie, mens jeg må jobbe til slutten av august. Det gjør ikke så mye da, for jeg koser meg på jobb og satser på at gutta klarer å finne på masse å gjøre. Satser bare på at ungene blir passe ok å legge så jeg kan bruke kveldene i hagen.

2 thoughts on “Pynta inngangspartiet litt

    • Tusen takk! 😀 Jeg ble ganske fornøyd selv. Skal bytte ut hylleplata med en litt lengre en. Tenkte det var koselig for stueplantene å få litt ferie ute også. 🙂

Legg igjen en kommentar

