Sommeren 2012

Jada. Jeg vet det har vært stille herfra i sommer. grunnen til det er at det har vært så og si ingen nyinnkjøp, og hagearbeidet har stort sett bestått av å rydde, luke, plante om og så har jo sommeren ikke akkurat vært av de tørreste. Det har også vært en særdeles travel sommer både i gjøremål og mentalt, så jeg har ikke helt fått den store hageiveren i år. Men det har vært veldig greit å ikke bare kjøpe inn alt mulig rart, men heller konsentrert seg om litt rydding. Mye gjenstår, men det begynner å hjelpe litt på nå.

Noe er da fint i hagen min da. 😀 Om noen av bildene her blir seende rare ut så er det fordi jeg har gitt opp å få det til å bli sånn jeg vil. :p Ett øyeblikk ser det helt riktig ut, i det neste har det vridd seg totalt.. Til å ha hatt blogg i noen år nå så er jeg virkelig håpløs.
DSC_8073 Photobucket Photobucket

DSC_8069  Photobucket DSC_8167-1 Photobucket

 Photobucket Photobucket Photobucket IMG_20120701_180232, Uploaded from the Photobucket Android App
DSC_8079 DSC_8057 Photobucket

Legg igjen en kommentar

